Slecht nieuws - Reisverslag uit Mogadishu, Somalië van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu Slecht nieuws - Reisverslag uit Mogadishu, Somalië van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu

Slecht nieuws

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 November 2010 | Somalië, Mogadishu

Zoo daar ben ik weer.

Alles goed daar in het koude en regenachtig kikkerlandje haha :-P.

Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat we langer in het operatiegebied blijven opereren. Ik wist het al een paar dagen van te voren maar er was nog geen zekerheid. Maar onze aflosser de Hr. Ms de Ruyter komt ons later aflossen dan gepland. Het schip is namelijk kapot, ze zijn er heel druk mee bezig om het schip te maken. Maar doordat het schip dus kapot is komen ze ons 3 weken later aflossen. De aankomstdatum in Den Helder is nu verschoven naar 23 december. De commandant heeft gezegd dat we in ieder geval voor kerst thuis zijn. Daar hopen we dan maar op..

Dikke kus

Ilse

• 05 November 2010 - 14:15

Amanda:

Hee,

Dat is echt balen. Hopen dat je inderdaad met kerst thuis bent. Echt niet leuk. Wanneer hoor je het definitief dan of kan het altijd nog wijzigen?

Doe rustig aan meid
    Liefs en dikke kus