Midterm Curacao - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu Midterm Curacao - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu

Midterm Curacao

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

07 November 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Aloha lieve mensen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik weer is een berichtje heb getypt. K had er niet zo veel tijd voor gehad, ik had een midterm van 11 dagen gehad samen met me familie en vriend natuurlijk. Dat was egt helemaal fantastisch dat ze er waren, we hebben egt een top week gehad met ze 5e! K vond het helemaal super dat ze er waren. K heb familie en me vriend wat van het eiland laten zien en ik heb zelf ook nieuwe dingen gezien van Curacao waar ik zelf nog niet geweest was. Het was helaas wel een korte week, de dagen vlogen veel te snel voorbij. We hebben samen egt vakantie gehouden en er allemaal van genoten.

Voordat we de midterm in gingen, ben ik nog bevorderd tot MATROOS 1 Huizinga!!! Dus ik ging helemaal trots de midterm in ;-)..

Daarna zijn we weer vetrokken naar zee voor 9 dagen. Er is niet zo heel veel gebeurd die 9 dagen opzee. We hebben veel gepatrouilleerd, nog een bevoorrading op zee gedaan met het Nederlandse M-fregat de Hr. Ms van Speijk. We hebben nog een VIP vaardga gehad bij de kust van Curacao. Die dag mochten er allemaal gasten aan boord komen die een dagje mee konden varen met ons. Er waren ongeveer 250 gasten aan boord geweest, dat was nog best wel veel. Er werden wat demonstraties gegeven door de kustwacht van Curacao en door de Hr. Ms van Speijk en nog een ander schip van de marine de Pelikaan dat is een klein bootje wat in de west blijft. VOor de rest is er niet veel gebeurt. Op naar de volgende haven :D.

Ciao, tot snel!

Liefs matroos 1 Huizinga

• 07 November 2009 - 08:48

Steef En Nan:

Hoi Ilse Nu is het aftellen begonnen voor je .We hebben de film gezien bij je ouders van jullie vakantie heel indrukwekkend allemaal.Hier alles zo zijn gangetje een beetje koud maar dat hoord erbij. zal voor jou wel weer wennen zijn als je terug bent.Een goeie reis en tot december. liefs van ons Steef en Nan

• 11 November 2009 - 18:31

Amanda:

Hey Ilse,

Leuke foto van jou met de dolfijn. Mooi dat je het naar je zin hebt gehad. Zeker leuk als je familie en Leander komen. Het breekt toch even. Nu hoef je nog maar 35 dagen. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat er nog meer dan 100 dagen op stonden. Dat is zeker veel 250 mensen bij zo'n VIPdag. Wel leuker dan wanneer er maar weinig komen. Ben benieuwd waar je nu heengaat.
    Het is nu echt aftellen en voor je het weet zit je weer in Nederland. Kunnen we elkaar weer gewoon spreken haha.
    Succes en veel plezier nog Matroos 1 Huizinga :)

Liefs Amanda

• 12 November 2009 - 13:31

Gerben En Lise:

He Ilse, Jullie hebben het erg leuk gehad met ze 5e vertelde ze!!!
    Nou het aftellen is voor je begonnen voordat je het weet ben je weer thuis in het koue kikkerlandje. Succes de laatste weken!!!
    Groetjes ons