Eerste echte dagen - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu Eerste echte dagen - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu

Eerste echte dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

29 Juni 2009 | Verenigd Koninkrijk, Plymouth

We hebben een rustige vaart gehad naar England, ben een klein beetje zeeziek geworden. Daar moet ik gewoon een beetje aan wennen haha.. We zijn om 17 uur aangekomen. Helaas mogen we vandaag niet de wal op, omdat we morgen een oefening hebben. Met de oefening moet ik dingen door geven aan de mensen wat ze moeten doen etc..
Morgen eind de middag maken we de oversteek naar Curacao .
10 dagen lang alleen maar water om je heen .

• 29 Juni 2009 - 20:10

Mama.:

oeh, lieverd, dat is niet best schat,nu al een beetje zeeziek, een zure haring helpt daartegen. ik ben blij ietsvan je gehoord te hebben , het is wel even
    wennen hoor!!
    je twee bakken ingeleverd zonder bon,
    toch 10,-- terug gehad.
    ik stop, een dikke kus van pap en mij, ik leer nog weleens computeren
    hoor, dit allemal zelf gedaan. dag lieverd van ons

• 29 Juni 2009 - 20:50

Tanja:

Hé il, nu gaat het echt gebeuren! Leuk dat je toch een waarbenjij.nu hebt geopend! Dan is veel duidelijker waar je bent en wat je doet enzo.. Heb je lekker geslapen de eerste nacht? Balen dat je zeeziek bent geworden.. maar dat zal idd wel wennen! :)
    Succes morgen met je oefening, komt vast goed. Je mams was hier vanmorgen op de koffie, heb al wat verhalen gehoord. Geniet er van, ik mail snel weer!
    Liefs Tan en ook de groetjes van Henk-Jan!

• 30 Juni 2009 - 08:54

Judith:

Ha Ilse!
    Wat leuk dat je waarbenjij.nu hebt aangemaakt. Zal het volgen!
    Vol schema op het schip, of ook nog wel vrije tijd?
    succes en geniet ervan!

Liefs Judith

• 30 Juni 2009 - 09:39

Lena:

HE Ilse

Wat leuk dat we een mailtje van je kregen .
    We kunnen op deze manier je zeereis volgen
    Geniet er van en succes met de oefening.
    Groeten uit het Brabantse land Dick en Lena

• 01 Juli 2009 - 20:45

Pap:

Was vandaag een warme dag in Barneveld lijkt wel Curacao. Vandaag met de collega's wezen eten en met een huifkar door Soest heen gereden.En afgesloten met een etentje in Baarn.We zitten nu buiten want het is nog warm nog 22 gr.
    Morgen moet je moeder en ik vroeg op vrijdag gaan we bij Marcha informeren over de reis naar Curacao. Debbie krijgt ook vrij van school dus kan 13 dagen mee.
    Nou geniet ervan.

ps Leander komt zondag eten.

Pap