Oefening in Plymouth - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu Oefening in Plymouth - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu

Oefening in Plymouth

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 Juni 2009 | Verenigd Koninkrijk, Plymouth

Vandaag was het dan zover de oefening in Plymouth. Wet stonden vanmorgen om 6 uur op, eerst ff ontbijtje gedaan daarna moesten we op een plek verzamelen, ieder bij zijn eigen groep. Spullen klaar gemaakt voor vertrek richting het terrein waar het allemaal ging gebeuren :D. We reden om 10 uur richting het terrein, spullen uitgeladen en klaargemaakt voor de oefening. Mijn taak was om alle gewonden te zoeken en te noteren en door te geven aan de chef. K heb niet alleen dat gedaan, heb ook mensen geholpen die gewond waren, een praatje gemaakt met ze. Op het terrein rond gelopen. Later moest ik lijken (poppen) gaan showen en in een gat leggen. Daarna werd er een ruiomte gemaakt om alle gewonden eten te geven, daar heb ik ook mee geholpen. Het was allemaal erg leuk om te doen. Heb weer wat geleerd. Als het egt gaat gebeuren een orkaan zijn we tenminste goed voorbereid.
Om half 6 vanmiddag is de planning om de oversteek te maken naar Curacao.


  • 01 Juli 2009 - 13:16

    Amanda:

    Hey Ilse,

    Ik zag net dat ik er al eentje achterloop haha. Begint goed. Mooi dat je het nu al naar je zin hebt. Dan heb je al wel veel gedaan vandaag. Het is trouwens een erg mooie foto. Ben benieuwd naar de anderen :)
    Ook ben ik benieuwd of je Curacao net zo mooi vind als dat ik het vind.

    Meid, heel veel plezier nog en geniet ervan.
    Liefs

  • 01 Juli 2009 - 19:19

    Hendry:

    Hallo Ilse
    Leuk je ervaringen te lezen. t Lijkt me een heel aparte ervaring dagen lang allen maar water om je heen. Vrijdag zitten wij weer op het bootje naar Vlie, maar dan maar voor 1 1/2 uur. Geniet er van, probeer op Vlie je verhaal te volgen en je te mailen. XXXjes Dirk

  • 01 Juli 2009 - 20:52

    Debbie:

    Hoi zusje,

    zozo je bent er maar druk mee geweest lees ik maar weer..
    achja wel handig als je een beetje weet hoe alles in zijn werk gaat, lijkt me best eng zeg!
    btw heb je de opwaardeercode nog ontvangen stuur me even een mailtje.
    ik ga morgen als ik pauze heb met werken dan dan ga ik even kijken of de foto's binnen zijn!
    zet ik er mooi 1 op me kamer.
    Moet morgen gewoon van 9 tot 6u werken best lang in die warmte het is vandaag volgens mij wel 30 graden geweest.
    dus lekker warm ik ben alweer een beetje bijgekleurt :')
    oehh ik vind het het super zeg dat ik gewoon 13 dagen mee kan!
    dan gaan we lekker naar mambo dinges lijkt me wel TOP!
    maar goed dat ik 16 ben zeg!

    ik mis je wel hoor,dacht ik hmm ik heb nog een bikini nodig maarja dan kan ik niet zomaar even gauw naar Utrecht gaan ofzo!
    Maar ik zie je al best gauw weer!

    (L)

  • 02 Juli 2009 - 18:52

    Gerben En Lise:

    Hey Ilse,Het is goed te horen dat je het naar je zin hebt, alleen zee ziek is wat minder. Als je op Curasao bent moet echt ff gaan duiken als je de tijd er voor hebt,
    vooral daar kan je dat heel mooi!!! Veel plezier en succes met alles. We blijven zo goed op de hoogte.
    TOI TOI

  • 05 Juli 2009 - 16:23

    Elze:

    hee lieverd!!

    Ik had je al gemaild, maar ik dacht laat ik hier ook nog even een reactie plaatsen! Wat een gave foto's van de boot zeg. Ik ben benieuwd naar andere foto's van je groep, en je riante kamer daar?! haha. Nou meisje zet m op daar. En we houden contact he. Nog maar 164 dagen te gaan voor jou heel snel voor ons iets minder denk ik ;-).

    Dikke kus

  • 05 Juli 2009 - 21:49

    Frank:

    He meiske
    Leuk verhaal vooral dat gesleep met die lij.. uh poppen.Waar je lol in hebt.Zo te lezen, heb jij het wel.
    Zoals je wel gelezen hebt, zitten wij nu op Vlie.Bab en Eug zijn meer weg dan thuis maar daar hebben ze dan ook vakantie voor.Ik ben blij dat we niet zo ver(zoals jij) moeten reizen om van tropische temperaturen te genieten.Het is hier heerlijk.
    We zijn nu bezig om jullie Portugese wijn "marinier" te maken(om in jouw termen te spreken)Wel een goede vaart en tot schrijfs

  • 06 Juli 2009 - 18:25

    Bas En Marieke:

    Hola Ilse,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Hoorde dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.

    Dikke zoen.

  • 08 Juli 2009 - 20:54

    Gert,Margret,Melanie:

    Hoi Ilse,
    Leuk je zoëven aan te telefoon gehoort te hebben. Ik hoor dat je het erg naar je zin hebt, alleen al 3 keer hetzelfde eten komt ook je neus uit. Groetjes en we houden contact. Gert,Margret,Melanie & Melvin uuuuut Barneveld (parel van de Veluwe!!! en bijna net zo mooi als St. Maarten hahaha)

  • 09 Juli 2009 - 08:19

    Steef En Nan:

    Hoi Ilse. Leuk om te lezen wat jij beleefd.Een hele ervaring zo n reis.In Barneveld is het op dit moment erg rustig alle buurtjes op vakantie. Eind augustus vertrekken wij weer'waarschijnlijk een rondreis door Italie en frankrijk.We houden je op de hoogte.Een goeie tijd en liefs van ons Steef en Nan

  • 09 Juli 2009 - 17:24

    Melanie:

    Hoi Ilse,
    Hoe is het met je? Met mij gaat alles goed.Nog een dag naar school en dan hebben we lekker 6 weken vakantie.Veel plezier op de boot en ik stuur binnenkort wel weer een berichtje. Groetjes melanie

  • 12 Juli 2009 - 12:07

    Aukje Boute:

    Hai Ilse,
    Hoe gaat het met je,ik hoorde van Debbie dat je al in curacao bent gearriveerd. Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Leuk de reisverslagen te lezen van je. De zus van jan,Agaath kreeg een mailtje dat ze 26 juli gaat optreden met het koor bij jullie op het schip, leuk hé. Ik heb agaath verteld hoe je er uit ziet, dus misschien herkend ze je wel.Ilse een hele goede reis en tot horens. Liefs van jan en aukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Plymouth

Ilse

Actief sinds 20 Juni 2009
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 29284

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 31 December 2010

Ivoorkust

28 Juni 2009 - 16 December 2009

Ilse @ Sea

Landen bezocht: