Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu

Curacao

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

12 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Ola lieve mensen!

Hier weer een berichtje vanuit het mooie eilandje curacao. Dit weekend aangekomen op curacao, eindelijk niet meer op zee. K was erg blij toen ik land zag.Tussendoor zijn we nog langs Sint-maarten gevaren om mensen op te pikken. Daar lag de 1 na grootste cruiseschip ter wereld, die was egt giga groot! Sint-maarten is ook een mooi eiland om te zien, niet zo heel groot.Op curacao liggen ook behoorlijke cruisen, wel leuk om te zien. ALs je daar naast sta, dan ben je egt klein. Toen we aankwamen op curacao moesten we allemaal in ons witte tenue aantreden dat heet op paradeerrol staan. K mocht saluut schoten schieten voor de commandeur van curacao. Het zag er allemaal heel gaaf uit. Netjes opgelijnd op het dek. Het regende helaas wel, maar dat mag de pret niet bederven. De oversteek over de oceaan is eindelijk voorbij, gelukkig maar. Vrijdagmiddag waren we om 17 uur klaar met werken, snel; gedoucht en toen lekker de wal op gegaan. Ben naar de partyboot geweest, was super gezellig.. Zaterdag ben ik lekker wezen zonnen op het Jan Thiel strand, heb al lekker een bruin kleurtje gekregen. veel cocktails gedronken haha.. Het zeewater is ook heerlijk, ben wezen snorkelen grote vissen gezien. Het weeknd is helaas weer bijna voorbij, vandaag heb ik 24uur de wacht, dus dan mag j niet van boord. Dan kan ik ff bijkomen van het weeknd ;-). We vertrekken binnekort weer richting de zee, onze volgende haven wordt aruba. Dan gaan we daar ff de kust onveilig maken haha..

Spreek jullie snel weer|!

KUss

  • 12 Juli 2009 - 13:05

    Peter:

    hey collega;)

    mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.

    ik heb nu vakantie en vertrek morge om 5 weken te gaan reizen:)

    ey succes daaro nu even lekker uitrusten vant weekend;)

    x peter

  • 12 Juli 2009 - 15:45

    Nannette + Merlin:

    Goed geregeld hoor, betaald zonnen en een beetje mooi wezen in een wit tennue ;) Hoop dat je dat nog lekker nog ff kan doen en niet te hard hoeft te werken!! Veel plezier op en langs de eilanden!

  • 13 Juli 2009 - 06:53

    Aukje Boute:

    Hai Ilse,

    Wat fijn dat je nu op curacao bent, lekker zeg vaste grond onder je voeten.Ik lees het al, je bent wel druk, maar je kan toch wel even leuke dingen doen. Mooi hé dat snorkelen, en dan al die gekleurde vissen, geniet er maar van.
    Ik zou zeggen werksemaar weer, en een goeie reis naar aruba.veel liefs van jan en aukje

  • 14 Juli 2009 - 14:52

    Je Lieve Zusje:

    haaaaay zusie!

    was leuk gisteren je even aan de telefoon te hebben je klonk dat je het naar de zin hebt!
    ik stuur even geen lang berichtje maar toch wel even een kort berichtje.
    ik zit nu lekker buiten voor het zwembad vandaag is niet echt een mooie dag het heeft een beetje geregent maarja is ook wel lekker wat minder warmte.
    Ik ga weer stoppen!

    (L)

  • 14 Juli 2009 - 17:33

    Henk En Wytske:

    Hoi Lieve Ilse,
    We hebben je verslag gelezen, erg leuk hoor en we zijn ook wel trots op je dat je zo de oceaan overcrosst met het schip. Je zult wel veel zien en ervaringen opdoen. Wij hebben onze vakantie al gehad en hebben veel regen gehad, maar wel errug genoten. We wensne je verder een goede reis en veel liefs en schrijven gauw weer.
    Kus van Henke en Wytske

  • 16 Juli 2009 - 09:33

    Amanda:

    Hey Ilse,

    Grappig dat je blij bent dat je aan land was :) Zo te lezen geniet je wel heel erg. Curacao is zeker mooi en de cocktails zijn inderdaad erg lekker haha. Lekker dat je tijdens de wacht bij kon komen van het weekend. Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal en hoe onveilig je Aruba hebt gemaakt :)

    Liefs kus

  • 17 Juli 2009 - 18:34

    Oma Oosterhof:

    Lieve Ilse,
    Ik heb al je reisverslagen gelezen bij tante Aukje. Zo te lezen heb je al heel wat mee gemaakt en heel veel gezien. Morgenvroeg ga ik op vakantie naar Beieren voor een week met de bus. En hoop ook lekker een week te genieten. Ik wens je verder nog heel fijne weken toe en hoop dat je nog veel mag zien en genieten! Een dikke kus van oma

  • 19 Juli 2009 - 10:12

    Erik En Nanette:

    Hee stoertje!

    Klinkt wel erg bijzonder allemaal zo hoor! Wij hebben ook errug ver gereisd deze zomer, wel helemaal naar garderen. Was erg lekker, maandag weer aan het werk, en daarna klussen inhet nieuwe huis. He jijn og heel veel plezier en succes gewenst op je moiie en lange reis, en natuurlijk heel veel sterkte voor alle moeilijke momenten. Hee bikkeltje geniet en hou je taai he!
    Groetjes uut t Harde

  • 20 Juli 2009 - 19:46

    Babette/schoonzusje:

    Ilse! sorry dat ik me zo laat iets van me heb laten horen maar had een tijd lang geen internet hier op vlieland,
    leuk dat je het daar naar je zin hebt!
    ben benieuwd naar je verdere verhalen! heel veel plezier!

    dikke kus
    Babette

  • 21 Juli 2009 - 17:38

    Opa & Oma Huizinga:

    Hoi, Ilse
    Vandaag je kaart ontvangen.Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt.Geniet van de vreemde landen en maak leuke foto,s.Ook aan board van het schip zodat je er later nog van genieten.Op het ogenblik is het een beetje drukkend weer en regenachtig.
    We zijn benieuwd naar het volgende relaas van je reis.
    Geniet van alles.
    xxxx van oma & opa

  • 24 Juli 2009 - 15:46

    Henk En Wytske:

    hOI Ilse,
    We zijn benieuwd waar je nu bent en hoe de afgelopen tijd is geweest, schrijf je nog weer eens, want we vinden het erg leuk om te volgen waar je bent en hoe het gaat.
    Het is hier heeeeeeeeeel slecht weer, stortbuien en onweer. Gister ben ik met Nanet en Hetty naar de stad geweest en de winterkleding hangt hier alweer in de winkels. Dat staat heel ver van je af denk ik, want bij jou is het zonnig en warm denk ik.
    Hoe gaat het met Leander, als we een email of zo hebben, dan kunnen we hem ook eens een berichtje sturen.
    Lieve Ilse, hele goede reis en knuf van ons.

  • 24 Juli 2009 - 17:30

    Pap ,Mam En Debbie:

    Leuk om te lezen hoe iedereen met je mee leeft. Ik weet dat je af en toe niet kan mailen vanwege oefeningen op zee met drugsboten.
    Wij zitten momenteel nog in Italie en gaan as dinsdag weer naar huis.
    Wel jammer opzich hier je zusje even.
    Is hier wel leuk hoor!
    Je hebt een soort pub daar is het altijd wel gezellig!
    ga der zo'n beetje elke avond heen dan kom ik rond 3u half 4 wel thuis!
    zijn aardig wat mensen uit barneveld dus misdragen gaat hem niet worden haha.
    nee zo ben ik niet !:P
    het uitgaan bij jou zou ook wel weer top zijn dan mag je je zusje is even wat dingen laten zien daar lijkt me wel gaaf!
    ik zie je gauw!

    dikke kus van je lieve zusje en paps&mams

  • 26 Juli 2009 - 14:40

    Dick &lena En Niels:

    hoi ilse

    LEUK OM JE BERICHTJES TE LEZEN .WIJ GAAN MORGEN OP VAKANTIE WIJ BLIJVEN IN NEDERLAND
    het weer is momenteel vrij goed en de vooruitzichten zijn ook
    goed
    Niels is net terug uit Leek heeft redelijk weer gehad.
    Als we terug zijn hopen we om wat nieuwe berichtjes te lezen
    ilse veel plezier op je reis
    groeten uit brabant dick lena en niel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 20 Juni 2009
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 29279

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 31 December 2010

Ivoorkust

28 Juni 2009 - 16 December 2009

Ilse @ Sea

Landen bezocht: