Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu

Aruba

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

27 Juli 2009 | Aruba, Oranjestad

Hee lieve mensen van het goede leven!

Hier weer een bericht vanuit het prachtige eiland Aruba! We hebben de 8 dagen op zee geweest, beetje rondjes varen. Aruba is egt prachtig Witte stranden, super helder zeewater en allemaal mooie visjes te zien als je aan het snorkelen bent. We zijn begin het weeknd aangekomen, moesten we ff wat dingen laden en lossen.. Duurde allemaal veel te lang, wou snel van boord dat ging helaas niet want ik had 24 uur de wacht. Ik moest die vrijdag wacht lopen in de technische centrale. Niet errug, want ik had dan wel de zaterdag en zondag de hele dag om leuke dingen te gaan doen. K ben zaterdag optijd de wal op gegaan om wat van het eiland te kunnen zien. K ben met wat collega's een quad gaan huren en zijn we bijna het hele eiland rond geweest. Heb heel wat nooie villa's gezien en practig landschap en veel hagedissen hele grote. Veel rotsen op het westpunt van aruba. Wel prachtig die opslaande golven die tegen de rotsen aankomen egt een plaatjes.. K laat alle foto's zien als ik terig ben! S avonds naar een casino geweest wel 20 dollar gewonnen met roulette. Dat was de zaterdag. Zondag vandaag dus, ben ik wezen strandhangen, heerlijk bruin bakken ik lijk al redelijk op een neger! We zijn wezen Jetskieen, super vet. Lekker al dat zoute water in je giegeltje haha.. De stranden zijn ook erg mooi, bter dan op curacao daar heb j heel veel rotsen.. Maar het snorkelen is weer wel leuker dan op aruba. Meer soorten vissen. Vanavond ga ik me florijnen ff vergokken wat k nog over op, is niet veel meer hoor haha.. K ga weer snel een berichtje schrijven!

Op naar de volgende haven!

Heel veel liefs mij (navychick)

• 27 Juli 2009 - 06:21

Nannette:

Ey ilse! Dat klinkt als een vakantie met wat klusjes ipv werken met wat vrije tijd! Erg relaxed hoor! Weet je al wanneer Leander je komt opzoeken? Hoop dat dat ook niet lang duurt, volgens mij kan hij wel een ilse-shot gebruiken ;-) veel plezier,xxx Nannette

• 27 Juli 2009 - 07:13

Arthur:

Hey nichtje,

Ook ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je daar n beetje vakantie aan t vieren bent. Ga denk ik ook maar bij the navy!Jetskieen, quatten,snorkelen niet verkeerd. ;-) Zo te horen heb je het iig naar je zin en dat is een goede start denk ik zo...
    Tot t volgende kontakt, Take care.

X Je oom

• 27 Juli 2009 - 09:42

Steef En Nan:

Hoi Ilse Wat gaaf wat jij meemaakt lijkt wel een vakantie cruise.kan je de volgende keer geen twee verstekelingen meenemen.Hier is het nu mooi weer maar vorige week leek het wel herfst de tuin was helemaal wit van de hagelstenen. gaan deze week een paar daagjes naar Zeeland naar Monique en Ton .Veel liefs van ons.

• 28 Juli 2009 - 09:49

Mirjam:

hay ilse
    ik hoor het al je heb het goed naar je zin,,

nou ik wens je veel suc6 daar, en geniet er van..

groetjes mirjam

• 29 Juli 2009 - 17:08

Elma:

Ilse! Sorry dat ik niet eerder een berichtje heb gestuurd! Maar heb wel alles gelezen hoor! Klinkt supergaaf allemaal! Ik ben blij dat je het naar je zin hebt! :D Ik ga vrijdag naar Kroatie, dus hoop dan ook eens een keer bruin te gaan worden! Net zoals jij ;) Veel plezier nog en ben benieuwd naar je volgende verhalen! Dikkekus

• 29 Juli 2009 - 17:26

Niels:

heehee ilse!!

haha werk je ook nog wel eens?:p nee maar wel echt vet hoor!! veel plezier daar nog en niet te veel vergokken he dat zou ik ook niet doen xd

spreek je snel weer xx

• 31 Juli 2009 - 14:29

Amanda:

Hey meissie,

Leuk om te lezen dat je Aruba zo mooi vindt en ook grote hagedissen bent tegengekomen. Wij hadden op curacao ook grote leguanen :) Lekker dat je het weekend voor jezelf had. Nu kom je op zo veel plekken en dan is het ook leuk om de buurt te verkennen. Ik denk dat als je terug bent we een week bij jou zijn om alle foto's te bekijken :) Niet te bruin worden he :P Nee lekker man. Lekker van genieten. Wij hebben net vanmorgen de vakantie geboekt. We gaan naar Tunesië. Nog nooit geweest maar als het goed is kunnen we er wel goed bruin worden haha.

Meis geniet nog lekker en op naar het volgende verhaal!!

Liefs xx