Puerto Rico (San Juan) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu Puerto Rico (San Juan) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ilse Huizinga - WaarBenJij.nu

Puerto Rico (San Juan)

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goedemiddag lieve mensen!

Hier een berichtje vanuit het mooie prachtige grote eiland Porto Rico, we liggen met het schip in de haven San Juan.. Dat is de hoofdstad van Porto Rico. Porto Rico heeft ongeveer 1,3 miljoen inwoners.. Het is echt een groot eiland met normale wegen en grote steden. Eindelijk een haven waar je echt kon gaan shoppen..

Maandagochtend zijn we aangekomen op POrto Rico, we hadden een hele mooie aanloop. We voerden de haven binnen en er zwom een dolfijn voor het schip uit. IK stond toen op meerrol en had hem duidelijk gezien. Dat was erg leuk om te zien. Vrijdag was het om 12 uur vast werken geworden, toen ben ik met een groepje de wal op gegaan. Toen zijn we naar de PX store geweest wat op een militaire basis zit waar je goedkope spullen kan halen eigenlijk alles.. S'avonds zijn we lekker uit eten gegaan met ze allen, we hadden toen lekker tapas gegeten. Ik heb dingen gegeten, ik wist niet wat het was maar het was allemaal verrukkelijk! S'avonds zijn we naar Senor Frogs geweest.

Dinsdag ben ik naar een soort van jungle geweest waar ze een mooie waterval hadden waar ik in gezwommen had.. Super mooi helder water. Daarna zijn we naar de Bacardi-fabriek in San-Juan, heb heel wat lekkere smaken bacardi geproefd en ben wel nuchter de fabriek uit gelopen haha.. Het was zeker de moeite waard om gezien te hebben hoe ze bacardi maken. S'avonds weer uiteten geweest, toen hadden we pasta gegeten met een lekker cocktailtje erbij. Ben deze haven niet naar het strand geweest en heb eigenlijk alleen maar de stad gezien en wat van de jungle.

Woensdag heb ik een super dag gehad, we waren vroeg opgestaan en op naar het PLAZA LA AMERICA geweest een gigantisch shopping centre. Daar heb ik me echt uitgeleefd, heb iets te veel geld uitgegeven haha. Mag wel een keertje, ik werk er hard voor :D. Haha..Dit is 1 van de grotere havens waar ik eigenlijk kon shoppen. Dat was ook de leukste dag haha..

DOnderdag ben ik niet zo heel veel wezen doen, we hadden ook niet de hele dag vrij. Even op het terrasje gezeten met een lekker vruchten cocktailtje erbij ;-). Om 6 uur vanavond vertrekken we weer voor 11 dagen naar zee.

Hele dikke kus matroos huizinga!

  • 11 September 2009 - 08:20

    Judith:

    Wat een heerlijk leven hoor nichtje!
    Geniet van alle mooie dingen op de eilanden en het schip.

    Liefs,

  • 11 September 2009 - 13:02

    Amanda:

    Hey Ilse,

    Nu zit je weer voor 11 dagen op zee. Dat is weer een best poosje. Zal je vast ook wel het een en ander beleven jou kennende... Lachen dat er een dolfijn vooruit zwom. Dat lijkt me echt een mooi gezicht.
    Tapas is zeker lekker. Ik denk alleen dat je niet wilt weten wat je allemaal eet :)
    Nu weet jij dus precies hoe je Bacardi moet maken dus als je weer terug bent......
    Ik ben benieuwd met hoeveel tassen je weer terug komt. Als je teveel geld uitgegeven hebt haha. Mag ook best een keer vind ik. Je moet toch ook je aandenken hebben aan je reis dus je hebt een goede reden :)

    Fijne reis nog op zee en veel plezier

    Liefs, dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Ilse

Actief sinds 20 Juni 2009
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 29295

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 31 December 2010

Ivoorkust

28 Juni 2009 - 16 December 2009

Ilse @ Sea

Landen bezocht: